Hello!Hej!Merhaba!

Tadaaaaam,
Nu har jag haft en liiiten bloggpaus! ;-)
Det tog hårt på en att flytta till Borås helt enkelt ;)
Inte ett enda inlägg har jag skrivit härifrån.. men nu är jag tillbaka! Har repat mig,ganska så bra!;) tsss.
Vi trivs faktiskt bra i Borås.
Yunus har fått jobb och jag är fortf hemma med Hugo.
Har skrivit in han i dagiskön,så väntar på att få en plats i vår förhoppningsvis! :)

Eventuellt,förhoppningsvis,hoppas hoppas hoppas, så ska vi byta lägenhet med en tjej som bor i en 3a...
Har vart där och kollat in lägenheten två gånger den senaste veckan. Den är verkligen mysig! Det bästa av allt,är att Hugo såklart får ett eget litet rum.
Men,ska inte gå händelserna i förväg, har som sagt inte fått den än... men i denna vecka får vi antagligen veta ett besked.

Men men,
ville mest bara säga att jag är tillbaka i bloggvärlden..
Det dyker nog upp lite inlägg då och då. ;-)

Bjuder på några bilder på min lilla älskling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0