EgoKick



Kommentarer
Postat av: Julia littlemommy

På hisingen :) Vart i göteborg bor du? :)

2010-06-22 @ 21:17:52
Postat av: Sandra

Snygging ;) Jätte fina bilder :)

2010-06-22 @ 21:21:13
URL: http://inmyworld.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Sv:

Tack att du "försvarar" min eller vad man ska kalla det när människor skriver dumma kommentarer :P Det gör mig glad :)

Aa jag har varit på Liseberg en gång. Det är faktiskt bättre än Gröna Lund tycker jag :P

Aa det är verkligen ett super roligt jobb. Men tyvärr finns det vissa negativa grejer med det. Det är många som tafsar, raggar och äcklar sig. Men det får man stå ut med :) Säger till vakterna om någon blir för jobbig.

Jag ska ju förhoppningsvis börja plugga efter sommaren så söker inga jobb direkt nu.

Okej. Nee det är ju kanske ingen panik med att gifta sig. Det är ju inte ens något man måste göra nu för tiden. Var ju skillnad förr :P

I veckan ska jag mest försöka bli frisk. Sen så ska jag åka till karlstad på torsdag och stannar till söndag. Ska fira midsommar med en komis där :) Hoppas jag bara blivit frisk tills dess.

Hur ser din vecka ut? Och har ni några planer för midsammar? :)

Kram

2010-06-22 @ 21:34:27
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0