Borås





Yeej, imorgon ska vi åka till underbara Borås ;)
SysterYster ska ha 30 års kalas. Fyller egentligen den 24e,men kalaset blir imon!:-)
Börjar änna bli gammal nu ;)
Ska möta upp mamma på centralen här i Göteborg,sedan åker vi tillsammans till Borås..
Första gången vi ska åka buss med Hugo ;) Hoppas han ska vara snäll!
Sedan ska vi sova hos mamma o Bo..och kommer hem...? Vet inte när vi kommer hem. Torsdag,Fredag?
Jaja, ska bli gött o komma ifrån Kortedala lite iallafall .;)

Imorgon kommer den och kollar våra köksluckor, så snart blir det äntligen förhoppningsvis ett nytt kök.
Inte ett helt nytt kök men tyvär, bara köksluckorna,men det gör mycket!
Synd bara att dem inte byter golvet samtidigt, vet inte vilket som är värst..luckorna eller golvet...
För att inte tala om väggarna,men där har jag mig själv att skylla som inte gjort något åt det än.
Men det harhela tiden kännts så meningslöst att sätta upp snygga tapeter när resten av köket är asfult. :-)

Sedan planerar vi inte att bo kvar i denna lägenheten allt för länge heller...
När Hugo blir runt året gammal,så ska vi söka nytt.
Och jag längtar så otroligt mycket att få lämna denna lägenheten och skaffa något nytt och gemensamt med Yunus,som vi kan planera ihop...
Här bodde jag innan själv,innan jag träffade honom.
Sedan vill vi ju gärna ha en 3a,så Hugo kan ha ett eget rum,som han kan leka i så småningom!:)
Vantrivs verkligen här.

Sedan är ju frågan om man ska stanna i Göteborg...eller om man ska söka sig till Borås. :S
Så svårt.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Va mysigt.. kankse vi kan ses när du e i Borås trakterna.. Jag tycker absoluuut ni ska satsa på att flytta närmare, så Borås blir toppen ;) <3<3

2010-06-23 @ 14:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0