Bara

Bara 30 dagar kvar...Värme,sol,Istanbul.3 härliga veckor.
Men detvärsta kommer bli att säga hejdå till yunus familj sen när vi åker hem..:-(
Önskar att vi alla bodde närmare varandra.
Suck,tiden går långsamt.
Och nu regnar det här i Göteborg också... vädret som var såå fint på dagen!Så varmt!
Ska det regna en vecka nu eller så man knappt vill gå ut?


Ikväll har jag suttit och övat..övat o övat...
På vadå tänker ni? Turkiska? Nej ;-)
Kalligrafi.
Det var riktigt rogivande faktiskt. haha.
Sist jag gjorde det var en kurs i högstadiet.
Köpte en kalligrafipenna inne på Akademiebokhandeln när vi var där igår..
Riktigt skoj,men inte speciellt bra är jag,men det är nog ingen i början.
Ska det vara fint,får man lida pin(t) ; )
Så vi får se hur det blir med . .


Nu är det snart sov dags..
Hugo har börjat bli lite grinig ibland på nätterna/morgonen.
Hans första tand håller på att ploppa upp!:-) Man kan se den en liten bit,men inte hela än =)

Så...
natti natti.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Och tack så mycket!



Vilken fin blogg du har; har inte hunnit läsa så mycket än, men den verkar spännande. Kul med andra turkfru-bloggar. Trodde jag hade koll på de flesta, men din var ny för mig. :)



Var någonstans i Istanbul ska ni? Jättesöt liten kille ni har, hur gammal är han?



Kram Josefine

2010-06-30 @ 14:08:18
URL: http://www.josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Sandra

Va härligt att det bara är 30 dagar kvar tills ni åker :D Känner mig så avundsjuk hehe :P

2010-07-04 @ 21:45:37
URL: http://inmyworld.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Kan du någon turkiska förresten?? :)

2010-07-04 @ 21:46:22
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0