Söndag 18 Juli

Hallå hallå,

Nu har lillskiten somnat för en timma sedan..
Så har man lite tid för bloggen :)

I Fredags fyllde mannen år, 25 bast! :D
Vi firade inte så mycket, istället för att köpa presenter till varandra på våra födelsedagar har vi valt att spara pengarna till Turkiet istället och annat nödvändigt :)
Men han fick iallafall pannkaksfrukost som han ville ha ;)
Sedan åkte Yunus ner till stan en sväng..
så passade jag o hugo på att gå till Hemköp och handlade ingridienser till jordgubbstårta! :-)

Jag är nog inte så bra på att göra tårta,
eller så var det bara grädden det var fel på. Hela grädden smälte på nolltid innan jag knappt fått på den...
Så nästa år får det bli en annan tårta, kanske en färdigköpt =D
Så hade jag köpt tårtljus också,36 ljus skulle det vara i förpackningen...då räknar man med att det är lika många ljushållare i också eller?
Visst.... det var bara 16 ljushållare i!!!
Så,det blev 16 ljus på tårtan istället för 25...... kul!  Varför skriver dem inget på?





Annars så,
Idag har vart jättetråkigt väder...
precis när vi hade gjort oss iordning så bara börja det vräka ner regn....:(
¨så då stannade vi faktiskt inne.
Hugo har vart grinig hela dagen, kan det bero på tänderna?
Hans andra tand är påväg upp nu...


Köpt lite presenter till Yunus familj har vi gjort,
enda kvar att köpa är till hans mamma. och till hans kusin ,en tjej på 14 år, vad ska man köpa?
Vad vill man ha när man är 14:)

Det löser sig säkert med en sväng på stan =)


I veckan hade jag också tänkt att åka o hälsa på Katrin o lille Leo! :-)
Måste ju få se underverket! ^^

hepp hepp,
nu ska jag sätta mig och göra ett fotoalbum med Hugos bilder till familjen i Turkiet =)


tjingalong



Banan killen ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv:

Tack för dina kommentarer<3 Och ursäkta att det tagit sådan tid att svara. Har haft fullt upp.



Haha så dåligt att det bara fanns 16 ljushållare :P Självklart tror man ju att det är 25 ljushållare när det är 25 ljus.



Hoppas du får det jätte kul på Pink konserten idag :)

Kram!

2010-07-23 @ 11:17:58
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0