C h a n e l

Idag kom mina nya örhängen som jag klickade hem :-)
Riktigt fina! Så jag är nöjd! :)
Har velat ha dem ett bra tag nu och äntligen fick jag chansen! :)
Har inte provat dem än men, får la hoppas att dem passar fint ^^



Nu är Yunus o Hugo ute o går och tar svängen om hemköp och handlar lite,
då passar man på att blogga när man har chansen mitt på dagen ;)

Imorgon fyller Yunus 25 år ,
tänkte jag skulle baka en tårta kanske?
Vi får se :-)


Just nu är det en låt som är i min hjärna heeela tiden.

David Guetta(feat Akon)- Sexy Bitch

Ohh,den är så bra.
Drömmer mig bort till ett dansgolv!:)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Verkligen snygga örhängen!!!



Nja, jag tycker Hasan har lärt sig svenska ganska bra det sista halvåret... förra året gick han ju ut SFI och i år har han läst en yrkessvenskakurs via arbetsförmedlingen. Så nu går det faktiskt riktigt bra =). Men jag vet inte riktigt hur mkt SFI gav, jag tycker det verkade ganska slött och han läste ju typ bara 4 timmar per dag... den andra kursen var bättre.



Barnmat finns i princip inte i Turkiet. Alltså, typ modersmjölksersättning finns ju, men som burkmat finns endast lite fruktpuréer. Ingen riktig "mat". Jag har heller aldrig sett typ gröt eller välling där, så det måste ni nog ta med... Ska ni bo hos din mans föräldrar? Det är ju lite dumt när man ska vara borta lite längre för det blir mkt packning...



Min dotter får alldeles för mycket burkmat är jag rädd, för jag tycker det är så tråkigt att laga mat... :S



Blöjor finns ju i alla fall (tack och lov!)ungefär som i Sverige, fast märkena heter väl lite annorlunda



Kram

2010-07-18 @ 20:11:49
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com
Postat av: Leia

vilka fina:)

2010-07-21 @ 13:44:57
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: Sandra

Dom är jätte snygga! Har själv funderat på att köpa sådana ett tag :)

2010-07-23 @ 11:19:10
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0