Bra helg!

Inte för att helgen är slut än men,,,
Hittills har den vart kanon! I Fredags kom som sagt mina systrar hit,så satt vi här hemma lite och tog några cider innan vi begav oss till Ullevi och kollade på Pink!
Verkligen SÅ bra!!!
Skulle gärna vilja se henne igen!
Förbanden, Good Charlotte och Takida, var också jättebra! Speciellt Takida,dem gillar jag!
Grym show!
Ni som inte var där, missade verkligen något! ;)


Idag,Lördag,...
Åkte jag in till stan och träffade Annie!
Så drygt L Ä N G E S E D A N vi sågs! :-(
Dumma avstånd!
Men vi gick iallafall på stan, jag letade efter en present till mannens mamma, men  hittade såklart ingen!
Så det måste vi fixa till veckan.
Efter ett tag tröttnade vi, gick och lunchade på ett av våra favoritställe, Andrum.
Mumsfillibabba,älskar den maten där. Vegetarisk. Skitgott!
Så alla som befinner sig i Göteborg nångång,gå dit o käka!:)

Sedan åkte vi hem till mig,
och tro det eller ej, men det var första gången Annie träffade Hugo!!!
Då fattar ni att det var längesedan vi sågs!
(Annies första ord när vi träffades på stationen var " Vad liten du är!"  :D
(Jag var gravid sist vi sågs) :)

Hursomhellst, hade jag varnat Annie på spårvagnen hem,att Hugo är lite grinig mot nya människor och att han gråter om någon säger hej typ,hahah.
Men när vi kom in,så sken han upp som en sol och bara log!:)
Han typ kasta sig i Annies famn,haha.
Var jätteglad och jättesnäll och busade med Annie!:)
Gissa om jag o Yunus blev förvånade! :P
Det är allt något speciellt med Annie !:)

Sedan fick Hugo paket av henne,som han öppnade HELT själv ;)
Jättesnygga kläder! En rolling stones T-shirt och ett par hänglsebyxor som var jättefina!
Kommer helt klart bli tuffast i stan!:)



Vad händer mer?
JAg vet inte riktigt... börjat tänka på vad man ska packa i resväskan kanske?
Mindre än en vecka kvar tills vi åker...
Borde skriva en check lsta vad som ska inhandlas och vad som ska packas ner...
vill inte vara den som packar 10 min innan vi åker,som det brukar vara...
Vill åka Nu, nu nu!

I Onsdags-Fredag var vi föresten hos mamma och Bo...
Stackars deras lilla katt,Peggy, hade blivit biten och kunde typ inte gå.
Fick åka till Blå Stjärnan (djursjukhuset) i Borås och opereras.
Men hon fick komma hem på Torsdagen, o då mådde hon hyffsat bra!:)



Här kommer en bildbomb av inlägget ;



Hugo- med blöjan på huvet! ;)



Hugo träffade sin tjej hos mormor och Bo! :D



I väntan på Pink...




Så Söta! Hugo o Annie! :-)


Vi var på lekplatsen i eftermiddags också...och gungade!:)

Kommentarer
Postat av: Annie

Världens underbaraste och gosigaste Hugo!!! Saknar honom redan, blir definitivt att åka ner snart igen =D

2010-07-25 @ 15:12:42
URL: http://annieskosmologi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0