Allu allu

Hej hej Hallå!

Härligt varmt det har vart dessa senaste dagarna!:-)
Nästan lite för varmt ;) Men ska nog inte klaga!För varmare blir det snart...

Idag var jag nere i stan och hämtade Hugos pass! Trots den långa kön i Måndags, så gick det väldigt snabbt att få klart det,något bra i det hela ;-)
Var utanför polisen 8.30(öppna 9.00) imorses, och då hade det redan börjat bildas en kö utanför.
Tur för mig att det bara var ca 8 pers före... men sedan blev kön längre och längre efter mig ;)

Sedan gick jag lite på stan själv en stund innan jag åkte hem =)

Annars,så har det inte hänt så mycket..
Vi grillade på balkongen idag :D
Engångsgrill, får nöja sig med det när vi ändå inte har någon uteplats!;)
Men gott blev det! Kyckling korv i bröd och turkisk sucük korv!:-) mums!


NU,
är klockan snart 22...
Nu ska jag sätta mig och pyssla med presenterna ;-)
Blir nog inte färdigt idag,är riktigt jäkla trött.
Uppe vid 5..sen full fart hela dan.
Hoppas jag får en god sömn inatt!;)

Här kommer lite bilder från dagen,
Hugo i sin Barcelona borta Messi dräkt...
;)
Och hans nya fina gåstol!:)



Nyvaken plutt! :0)





Kommentarer
Postat av: katrin

ohh sikken söt hugo!snart får han juh en lekkompis!

2010-07-03 @ 23:13:25
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: Majsan

Sicka fina bilder! Hittade du gåstolen i Borås? Kram, kram

2010-07-04 @ 18:48:09
Postat av: Sandra

Nej gud vilken söt frisyr han har!! x) Så himla gullig.

2010-07-04 @ 21:41:14
URL: http://inmyworld.webblogg.se/
Postat av: Moa

Så söt! Fin stol han fått också! Trivs han i den? kram

2010-07-11 @ 13:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0