Adjö Adjö!

Adjö svealand, tjenamoss turkland! :D

Imorgon lyfter våran plan från Landvetter flygplats, halv två på eftermiddagen!
Som vi har väntat,som vi har läängtat!
Visst känns det lite pirrigt och nervöst också,första gången man skall flyga med lille bebis!:)
Men,det ska säkert gå bra.
Folk får väl helt enkelt stå ut med en gnällspik i tre o en halvtimme! ;)
Hoppas hoppas att allt ska gå smidigt och enkelt, att inte bagaget försvinner eller blir försenat.
Håll tummarna för Oss imorgon helt enkelt! :D

Idag har vart en jääääkligt hektisk dag, eftersom vi då har legat på latsidan och inte förberett ett skit ,så har vi fått göra allt  idag.
Min dag började kl 5,när Hugo vaknade... Men Yunus gick upp vid 6..så fick jag sova lite längre..
Sedan gick jag upp runt nio,åkte till stan vid 10.30 ungefär... letade efter presenter och lite annat.

Sedan när jag kom hem,var det full rulle igen, laga mat,äreneden ner till torget,yunus åkte till Angered en sväng, jag tvättade,tumlade och tog hand om Hugo samtidigt.
Diskade!Städade!Sedan bada vi Hugo,han somna runt 19. Då käkade vi kvällsmat.SEN började vi fundera på vad vi skulle packa!;)
Så NU,är kl 22.30 typ,har vi väl packat klart?Tror jag...

Undra just vad vi har glömt!
Alltid är det väl något.

hursomhellst, nu ska jag inte tråka ut er mer ;-)

Nu ska jag relaxa lite i soffan med mannen min,
sedan fundera lite till på packningen.:D

Ha det underbart i sverige!
Tillbaka om tre veckor!(uppdaterar nog i turkiet med ;)


ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det underbart!! Hoppas allt går bra! Ringer i morgon innan ni åker,. Kraaaaaaaaam!

2010-07-30 @ 00:16:41
Postat av: Matilda Bylund

Hoppas ni får det underbart!!! Massa kramar!

2010-07-30 @ 00:23:37
URL: http://wherethetoesgoes.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att ni får 3 underbara veckor! Kram från mig, Ante o Gustaf

2010-07-30 @ 10:47:25
Postat av: Hanna

Ha de nu superbra! Det kmr säkert gå jätte bra att flyga med lille prinsen! kramar! <3

2010-07-30 @ 15:41:24
Postat av: Sandra

Sv:

Hihi tack för kommentarerna :D



Åh va roligt att ni kommit iväg nu :D Håller tummarna att resan går bra och hoppas att ni får det jätte bra där borta. Hoppas du tar en massa kort att lägga upp här sen ;)

Kramar!

2010-07-31 @ 18:58:39
URL: http://inmyworld.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Nu kommer mitt svar lite sent, så nu är ni ju redan i Turkiet. Hoppas ändå ni får en underbar semester!!!



Kram

2010-08-01 @ 20:49:46
URL: http://josefinecataltepe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0