23e Juli - Längtar

Oh,
Nu kan jag finally avslöja vad mina systrar fick i födelsedagspresent ;-)
Vi ska på Pink konserten den 23e Juli på Ullevi! :-)
Förband Good Charlotte och Takida! Så grymt skoj ska det bli, och dem verkade uppskatta presenten också :)
Så blir det lite förferre i gräset utanför om det är fint väder,annars krogen nånstans!:-)
Kul kul kul!




Annars så,
händer det inte mest.
Därav den dåliga uppdateringen!:)

Har pisseregnat sedan igårkväll.
Åskat litegranna,Hugo blev jätterädd:(
Idag när det var uppehåll gick vi ut på promenad,gicktill en lekplats och gungade.
Mest Hugo,men lite jag också! ;)

Han har lärt sig att sitta väääldigt lång stund nu.
Satt som mest 15 minuter idag utan stöd och kollade på tvn . haha.
Nu har han också börjat göra massa miner och fräser med näsan och har sig =D Ser så roligt ut!
Söt!
Nu längtar jag tillshan kan krypa också! :-)
Kanske hinner lära sig det nere i Turkiet så han har något o visa upp sedan när han kommer hem igen ;)









Tittar på " I drömmarnas trädgård"    :D


Men,
Nu ska vi titta på film på tvn,
gick nån komedi på 6an! :)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Moa

Glada?!!? VI ÄR ÖVERLYCKLIGA!!! :)

Söta bilder! Saknar min Hogo! Men vi syns snart! Kram

2010-07-13 @ 21:11:39
Postat av: Sandra

Gud så söt Hugo är alltså!! Förlåt att detta låter smörigt, men han är en av de sötaste bebisarna jag sett!!



Och shit va kul att ni ska se Pink :D Tycker mycket om hennes musik. Hon bjuder säkert på en grym konsert.

2010-07-13 @ 22:48:11
URL: http://inmyworld.webblogg.se/
Postat av: Malou

Ja, sicken tur att brevet dök ner i min låda också! Hade blivit lite putt annars. Himla fina bilder på min systerson : ) Syns vi inte innan så syns vi den 23e! KRAMAR

2010-07-14 @ 08:58:49
Postat av: Sandra

Sv:

Hihi förstår att du trånat efter biljetterna. Skulle också jätte gärna vilja se henne.

Nu när jag börjar plugga så ska jag bara plugga upp mina betyg lite. (Min gamla skola har tabbat sig en del så det är lite konstigt med mitt betyg) Så ska fixa till det på komvux nu :)

Hihi min kompis ska köpa parfymen av mig hihi x)

Vad har ni för planer för helgen då?? :)

Kram!!

2010-07-15 @ 13:16:50
URL: http://inmyworld.webblogg.se/
Postat av: Jenny - Hugos mamma

Nämen vilken söt liten kille & fint namn med!;)

Hur gammal är han?

2010-07-18 @ 21:47:39
URL: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0