Rolig Lördag

Helgen har vart jättebra!
Igår,Lördag, mötte jag upp Jenny på korsvägen..Sedan åkte vi till Bergakungen och gick på bio.
Grown Ups. Den var jätterolig! Rekomenderar att se den filmen! :-)
När fillmen var slut, bestämde vi oss för att gå och ta en drink..
Jenny tog oss till Incontro,där hon hade vart med sin man en gång tidigare!
Verkligen supermysig bar/restaurang. Pianobar.
Det var alltså live musik,en man som sjöng och spelade piano! Jätteduktig och många bra låtar.
Kanske lite depp låtar,men whatever, det var jättebra iallafall! :D
Det blev några drinkar...:D
Sedan tog Jenny bussen hem till Kinna vid 00.30...och då åkte jag hem till mitt! :)

Så roligt o bara sitta o snacka o skratta flera timmar... ;)

Det får vi göra om! Snart! :)


Söta Jenny.



Dock så blev jag väldigt irriterad över en sak...
När man får höra att någon säger "wow,applåder,ska Malena verkligen lämna sitt hem" eller nått i den stilen?
Ärligt talat,jag fattar inte?
VISST, jag har inte vart ute och roat mig eller dylikt på jäkligt länge.
Men,jag har vart GRAVID och jag har fått barn! Och då har jag inte direkt kännt något behov att gå ut o supa som alla andra gör!
Jag har hittat något bättre i mitt liv.Jag har kommit ifrån supa-varje-helg stadiet.
Man blir fan LEDSEN när man hör att någon säger så och klankar ner på en.
Men det är väl inte alla som förstår.
Eller vad var meningen med den kommentaren?

Fuck it, whatever!


Imorgon är det Måndag!
Ny vecka.:-) Nya andetag! :-)


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Annie

Idiotisk kommentar!!! Idiotisk person (antar jag)!



Men fan va kul att du o Jenny var ute en sväng, önskar att jag kunde vart med =D Vi får göra nått liknande nästa gång jag ärr nere o hälsar på =)



Puss!!

2010-09-02 @ 15:25:45
URL: http://annieskosmologi.blogspot.com
Postat av: Sandra

Skit totalt i den onödiga kommentaren!! Fattar liksom inte den där personen att du har barn nu? Som du säger, du har hittat något bättre i livet. Och jag skulle blivit orolig om du hade skrivit att du går ut och roar dig hela tiden. Självklart så måste man få gå ut och roa sig ibland, men man har ett ansvar som förälder också. Men detta vet du ju redan, så skit i den störda människan som sa det där.

Kramar!

2010-09-04 @ 11:02:42
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0